Spørgsmål til Anne (Was: Re: [FORENING] Respekt for vedtægter og bestyrelse

CC: Anne Østergaard

On 21 Mar 2003 16:15:24 +0100, Anne Østergaard <sslug@sslug> wrote:

>Alle vigtige beslutninger har både nu og tidligere været meldt ud.
>
>Jeg gør mig store anstrengelser for at huske at få al information og
>beslutninger af vigtighed meldt ud til medlemmerne i månedsbrevet.

Kære Anne,

Sådan som jeg opfatter kritikken fra dine tidligere
medbestyrelsesmedlemmer, så drejer det sig om de informationer du ikke
har ønsket at give til dem eller medlemmerne.

Udfra dit ræsonnement herover opfatter jeg altså, at uenigheden går på
definitionen af "vigtige beslutninger".

Kan du fortælle mig hvad der er vigtige oplysninger for medlemmerne
omkring bestyrelsens arbejde ?

Er det f.eks. vigtigt for medlemmerne at vide, hvis der er intern
uenighed i bestyrelsen, i forbindelse med spørgsmål stillet af et
eller flere medlemmer til bestyrelsen ?

Er det vigtigt at formidle fletallet af bestyrelsens holdning til
medlemmerne, i sager hvor der ikke er enighed, eller er det vigtigt
ikke at kommunikere nogen holdning overhovedet i den slags sager, for
derved ikke at kommunikere om evt. uenigheder ?

Det ser jo ud til at vi skal til at vælge en ny bestyrelse, one way or
the other, og jeg har meget svært ved at forholde mig til de mange
forskellige spekulationer der kommer til udtryk her på listen, omkring
hvorfor du ikke kommunikerede med bestyrelsen i efteråret og i praksis
forhindrede denne i at kommunikere med medlemmerne. Jeg vil derfor
sætte pris på, at høre dig selv forklare, hvordan du forholder dig til
kommunikationen i foreningen, og hvordan du vil forvalte dit et
bestyrelsesmandat i fremtiden, i forhold til hvordan det er blevet
fremstillet, at du har gjort det i fortiden.

Hilsen,
Erik L.