Re: [FORENING] Respekt for vedtægter ogbestyrelse

On Fri, 21 Mar 2003 19:37:54 +0100
Keld Jørn Simonsen <sslug@sslug> wrote:

> Ja, og så har Gitte, Jacob og Peter efterfølgende trukket indkaldelsen
> tilbage, efter at den resterende bestyrelse sagde at det ønskede de.
> Tilbagekaldelsen er således sket af indkalderne selv, og ikke
> af den resterende bestyrelse, som du indikerede.

Jag citerede referatet og indikerede ikke noget. Jag oplever at du
indikerer god kommunikation og samstemmighed när du siger "efter
konsultation med den resterende bestyrelse", noget som jag har svaert
att tro var tilstaede i det traumatiske öjeblik.

De som inkallet til medlemsmödet ansåg naturligtvis at det var
nödvändigt, men resterende bestyrelse "besluttede at der ikke var
nödvendigt at gennemföre medlemsmödet d. 2003-01-11."

I mit språg bruger man ikke "konsultation" for beskrive kommunikation
mellom motsatte holdninger.

> Opfør dig så ordentligt:-) Der er ingen af de tilstedeværende på
> mødet, som har kommet med indvendinger mod den eksisterende tekst der
> nu er vedtaget som referat af bestyrelsesmødet i januar. Der har været
> en henvendelse om en tilføjelse til referatet, som vi faktisk stadig
> kigger på.
>
> Så lad nu være med at drage den eksisterende tekst i tvivl.

Unskuld, hvad jag nu husker er att det var noget uklart med hvad
Jacob hade spörgt Anne, eller hvad Anne svarede. Det var nog den ballade
som kom op i mit medvetende. Der er nogle ballader at hålla reda på ;-)

//Erik