Re: [FORENING] Respekt for vedtægter og bestyrelse

On Fri, Mar 21, 2003 at 07:46:02PM +0100, Erik Lange wrote:

> Kære Keld, jeg forstår det ikke :-(
>
> Var det, eller var det ikke, den resterende del af bestyrelsen (lig
> den siddende) der bad den del der havde ønsket et møde, om at trække
> indkaldelsen tilbage og dermed havde den afgørende indflydelse på, at
> mødet ikke blev holdt ?
>
> Det virker som om, du synes jeg er en slem dreng, når jeg drager den
> konlussion ?

Ja, slemme dreng:-) Gitte, Jacob og Peter tilbød selv at trække
indkaldelsen tilbage, efter at de havde trukket frisk luft på de
amagerkanske gader. Helt uopfordret. Det var ikke noget de andre
havde spurgt/bedt dem om. Du kan selv spørge Gitte.
De kom op efter turen på gaden og annoncerede at de ville trække sig,
og tilbød samtidigt at trække indkaldelsen af medlemsmødet tilbage.
Vi andre var forundrede, og jeg tror vi alle havde forventet at de ville
sige at de ville fortsætte i bestyrelsen. Mødet var jo iøvrigt gået godt.
De fleste andre var jo nye og diskussionen mellem Jacob og Anne gik nok
over hovedet på os - undertonerne, selvom jeg nok fornemmede konflikt.

Og der har ikke været ytret noget ønske fra nogen af de deltagende
i mødet i januar om at ændre i den eksisterende offentliggjorte
tekst med referatet. Det er der jeg synes du er mest uartig, fordi der
har ikke på listen været tale om det overhovedet.

Hilsen
keld