Re: [FORENING] Respekt for vedtægter og bestyrelse

On Fri, 21 Mar 2003 21:04:03 +0100, Keld Jørn Simonsen <sslug@sslug>
wrote:

> [...]
>Vi andre var forundrede, og jeg tror vi alle havde forventet at de ville
>sige at de ville fortsætte i bestyrelsen. Mødet var jo iøvrigt gået godt.
>De fleste andre var jo nye og diskussionen mellem Jacob og Anne gik nok
>over hovedet på os - undertonerne, selvom jeg nok fornemmede konflikt.
>
>Og der har ikke været ytret noget ønske fra nogen af de deltagende
>i mødet i januar om at ændre i den eksisterende offentliggjorte
>tekst med referatet. Det er der jeg synes du er mest uartig, fordi der
>har ikke på listen været tale om det overhovedet.

Jeg forstår det stadig ikke :-(

Mangler der en sarkasme-disclaimer i dine indlæg ???

Nej, der har ikke været rejst tvivl om rigtigheden af den udgivne
tekst. Men der har været rejst tvivl om den var fyldestgørende, og jeg
kan forstå at der stadig arbejdes på et tillæg, hvilket vel i sig selv
er dokumentation for, at den ikke har været fyldestgørende for alle
deltageres oplevelse af mødet.

Det drejer sig altså ikke om det der kommunikeres ud, men om det der
ikke kommunikeres ud. Anne har ikke modsagt, at det var hende der i
den tidligere bestyrelse blokerede for kommunikationen imellem
bestyrelsen og medlemmerne. Jeg frygter at Anne fortsætter denne stil,
siden det omtalte tillæg stadig ikke er udgivet.

Det virker på mig, som om du mener, at ting der ikke står i referatet
ikke eksisterer ? Men hvis der arbejdes på et tillæg til referatet, så
må der jo ha' været noget som ikke er refereret, og jeg kan ikke se
det er uartigt at forsøge at få det belyst ?

Desuden svarer du ikke på mit spørgsmål:

[...]

Såfremt den siddende bestyrelse, ikke havde taget imod de afgående
medlemmers tilbud om at trække indkaldelsen tilbage, var den vel ikke
blevet trukket tilbage ? Hvis det var de afgående selv der valgte
dette, ville de vel ikke ha' spurgt den resterende bestyrelse ? I og
med at den siddende bestyrelse fik valget, og de afgående
bestyrelsesmedlemmer ikke selv traf det, hvordan kan det så være andre
end den siddende bestyrelse der traf det valg at indkaldelsen skulle
trækkes tilbage ? Det forstår jeg simpelthen ikke... :-(

Hilsen,
Erik L.