Re: [FORENING] Respekt for vedtægter og bestyrelse

On Fri, Mar 21, 2003 at 09:03:46PM +0100, Erik Josefsson wrote:

> Jag citerede referatet og indikerede ikke noget. Jag oplever at du
> indikerer god kommunikation og samstemmighed när du siger "efter
> konsultation med den resterende bestyrelse", noget som jag har svaert
> att tro var tilstaede i det traumatiske öjeblik.

Det var min opfattelse at der ikke var store modsætninger her.
Hvis de tre ikke ville have at mødet skulle tilbagetrækkes, ja, så havde
de vel ikke tilbudt det. Det var helt deres valg.

> De som inkallet til medlemsmödet ansåg naturligtvis at det var
> nödvändigt, men resterende bestyrelse "besluttede at der ikke var
> nödvendigt at gennemföre medlemsmödet d. 2003-01-11."
>
> I mit språg bruger man ikke "konsultation" for beskrive kommunikation
> mellom motsatte holdninger.

Jeg er enig med dig i at man ikke bruger "konsultation" hvis der er
modsatte holdninger, men der var ikke tale om modsatte
holdninger her, så vidt jeg fornemmede. Min fornemmelse er også at de 3
ikke havde nogen specielle ønsker om mødet skulle gennemføres eller ej,
men at de ville lade det være op til den resterende bestyrelse.

OK.

Hilsen
keld