Re: [FORENING] Re: Spørgsmål til bestyrelsen

Erik Lange wrote:
On Fri, 21 Mar 2003 19:17:10 +0100 (MET), Martin Wahlén
<sslug@sslug> wrote:

On Fri, 21 Mar 2003, Hanne Munkholm wrote:

In article <sslug@sslug>, Martin Wahlén wrote:

On Thu, 20 Mar 2003, Erik Lange wrote:

Hvorfor er det udemokratisk, at lade medlemsmødet bekræfte jeres
mandater, ved at genopstille til et nyvalg, efter at ha' stillet jeres
mandater til rådighed ?

Det är det inte, men det är inte en fråga du skall ställa till bestyrelsen som grupp utan till var medlem i styrelsen.

Men kan jeg mon forvente et svar fra de enkelte medlemmer af bestyrelsen? Såsom "ja", "nej" eller "det ønsker jeg ikke at oplyse"?

Personligen kan jag svara att det är imho mycket demokratiskt och helt i linje med svensk föreningstradition.

Meget interessant - mange tak :-)

Så det er nærmest utraditionelt, at gøre som vi gør nu?

Så er det vel ikke så underligt, at man undrer sig...

Så er der vel heller ikke noget at sige til, at det medfører noget
støj, at enkelte bestyrelsesmedlemmer ikke ønsker at følge
traditionerne...

Så det jeg kalder "anstændigt", bunder altså i traditioner... jeg kan
godt se at det ikke nødvendigvis er uanstændigt at bryde med
traditionerne, men jeg undrer mig stadig over hvorfor nogle har valgt
at gøre det, og vil da tillade mig det fromme håb, at de en dag vil
forklare det for mig og resten af medlemmerne i SSLUG...

Man må håbe at nogen forklarer det snart. I hvert fald hvis du vil være aktivt SSLUG-medlem imens.

Hvis dette fortsætter ret meget længere er SSLUG en død fisk. En tom skal hvori Anne og ligesindede kan bruge 6000 indsamlede mailadresser til at føre sig selv frem med. På den der "åh-så-fine-politiker-måde".

Vi andre finder nok et andet sted at holde til.

Anne kan få alpha'en

/kristian

--
Gad vide om hun svarer på det kommende møde?
      http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_01/msg01061