Re: [FORENING] Respekt for vedtægter og bestyrelse

Ole Tange wrote:
On Fri, 21 Mar 2003, Kristian Vilmann wrote:

Hvorfor kommenterer du ikke denne blok:
> [...]

[klip]

</blok>

Fordi jeg ikke ser nogen spørgsmål til mig i den (ud over 'Hvorfor ind i
hel....  har vi så ikke fået det at vide før?' som jeg mener at have
kommenteret). Jeg ser blokken som et udtryk for din mening.

Selv her ved anden gennemlæsning ser jeg ikke spørgsmål til mig i den, men
læser den stadig som én, der giver sin holdning til kende.

I øvrigt mener jeg det er temmeligt tosset at tro, at man kan _forlange_,
at jeg kommenterer på indlæg.

Jeg forlangte vist ikke noget. Jeg spurgte hvorfor du ikke havde kommenteret et afsnit.
Men når du nu ikke ser spørgsmål deri, kan jeg stille nogle andre:

Vælger du at ignorere at Anne har opført sig endog meget tåbeligt i 2002-bestyrelsen?
Og at de nuværende problemer i høj grad udspringer deraf?
Så meget så vores tidligere formand, der ellers ikke er kendt for et hidsigt temperament og personforfølgelse, også er temmelig specifik i sin kritik?

Eller har du bare vedtaget at det gør hun nok ikke igen?
Og at det i øvrigt er ligemeget fordi Anne er åh så god til IT-politikken at det overskygger alt andet?

Eller tror du at dem der har påpeget 2002-problemerne lyver?

Er du en af dem der er hoppet på Annes mantra: Problemerne bunder i IT-politik kontra Teknik?

Er du fuldstændig blind for at ikke ret mange aner en bønne om hvad det er Anne laver i SSLUG's navn? (jaja, jeg ved det: vi kan ringe til hende - suk!)

/kristian
--
Registered Linux user #22494 - http://counter.li.org/

51 dage, 10 timer og 27 minutter uden svar:
      http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_01/msg01061