Re: [FORENING] Respekt for vedtægter og bestyrelse

On Sat, 22 Mar 2003, Kristian Vilmann wrote:

> Jeg forlangte vist ikke noget.

Godt ord igen. Jeg burde naturligvis have brugt ordet 'forvente' istedet
for 'forlange'.

> Jeg spurgte hvorfor du ikke havde kommenteret et afsnit.

Det vil jeg betragte som om du forventer et svar/kommentar.

> Men når du nu ikke ser spørgsmål deri, kan jeg stille nogle andre:
> Vælger du at ignorere at Anne har opført sig endog meget tåbeligt i
> 2002-bestyrelsen?

Før jeg svarer på det spørgsmål, bedes du svare 'ja' eller 'nej' til
spørgsmålet: Er du holdt op med at slå din gamle mor?

(For folk der ikke ser den indlysende sammenhæng er det en situation
lignende http://www.nizkor.org/features/fallacies/false-dilemma.html )

:
> Er du fuldstændig blind for at ikke ret mange aner en bønne om hvad
> det er Anne laver i SSLUG's navn? (jaja, jeg ved det: vi kan ringe til
> hende - suk!)

Jeg er udmærket godt klar over at mange ikke er interesserede nok til at
få al information fra Anne. Det samme kan man f.eks. sige om Peter Toft.
Han gør en hulens masse godt arbejde for fri software i Danmark. En stor
del af det er ikke noget, som bliver meldt offenligt ud i SSLUG - uanset
om han bliver præsenteret som tidl. formand i SSLUG.

Jeg må sige, at jeg _ikke_ finder det problematisk, at Peter gør dette.
Og jeg kunne aldrig drømme om at afkræve ham at aflægge rapport. Tværtimod
mener jeg det ville lægge en dæmper på Peters drive. Skulle han komme til
at lave noget mindre heldigt, så skal han vide, at jeg står parat til at
hjælpe ham med at rette det op (Det tror jeg nu godt han allerede ved - og
jeg er ikke i tvivl om, at det er gensidigt).

Det samme gør sig sådan set gældende for Anne.

Du kan have det på en anden måde, hvilket jeg naturligvis må respektere.

/Ole
--
Registered Linux user #194. Get counted: http://counter.li.org
Jeg kunne aldrig drømme om at have en .signature, der smæder folk til, der