Re: [FORENING] Respekt for vedtægter ogbestyrelse

On Sat, 22 Mar 2003 18:10:34 +0100 (CET)
Ole Tange <sslug@sslug> wrote:

> Før jeg svarer på det spørgsmål, bedes du svare 'ja' eller 'nej' til
> spørgsmålet: Er du holdt op med at slå din gamle mor?

Ole, den her situationen er på ingen måde lig vold indenfor familien.
Anne kan sjelv svare för sig hvis hun vil, og hvis hun behöver hjaelp
så tror jag at hun spörger deg eller nogen annen.

Hvis du tror at hun behöver hjaelp at svare på spörgsmål og
samtidelig ikke hjaelper hende blir du jo medskyldig til at "slå din
gamle mor".

Har du (ringt og) spörgt Anne om hun behöver hjaelp med at svare på alle
spörgsmål?

//Erik