Re: [FORENING] Forståelse - Respekt for vedtægter og bestyrelse

On Sat, 22 Mar 2003, Kristian Vilmann wrote:

> Jeg havde egentlig en fornemmelse af at du holdt dig væk fra
> diskussionen fordi du havde forstået problemet.

Hvis den antagelse også gælder mig, så må jeg sige at jeg ikke har
forstået det.

I de forløbende måneder er jeg gang på gang blevet kontaktet af folk
der spørger hvad der foregår i SSLUG, og jeg har ikke kunnet give dem
et fornuftigt svar, for jeg forstår det virkelig ikke.

En executive summary med fakta kunne hjælpe på det, men sådan en har
efter min mening aldrig været præsenteret af nogen.

Endeløse diskutioner på denne liste hjælper intet, så jeg har valgt at
bruge den ene stemme jeg har, når der er valg.

mvh/hans
Om Installfest: Den første halve time skal være kaotisk.
					-- E. Sjørlund