Re: [FORENING] Forståelse - Respekt for vedtægter og bestyrelse

On Sat, 22 Mar 2003, Hans Schou wrote:

> Hvis den antagelse også gælder mig, så må jeg sige at jeg ikke har
> forstået det.
>
> I de forløbende måneder er jeg gang på gang blevet kontaktet af folk
> der spørger hvad der foregår i SSLUG, og jeg har ikke kunnet give dem
> et fornuftigt svar, for jeg forstår det virkelig ikke.
>
> En executive summary med fakta kunne hjælpe på det, men sådan en har
> efter min mening aldrig været præsenteret af nogen.

Jeg har også indset behovet for et (subjektivt)
overblik - og jeg er ved at lave det. Det tager et par
dage til. Jeg kan huske meget og har ca. læst samtlige
mails på listen.

"Ford," he said, "you're turning into a penguin. Stop it!"
 -- H2G2