Re: [FORENING] Respekt for vedtægter og bestyrelse

Erik Lange skrev:

> "Var det, eller var det ikke, den resterende del af
> bestyrelsen (lig den siddende) der bad den del der havde
> ønsket et møde, om at trække indkaldelsen tilbage og
> dermed havde den afgørende indflydelse på, at mødet ikke
> blev holdt ?"

Det er vel passende at jeg (eller Peter eller Gitte) svarer
på det spørgsmål.  Det er svært at sige hvem der havde den
afgørende indflydelse, da der vist var enighed om
beslutningen, men formelt set er der ingen tvivl om at jeg,
Peter Makholm, Peter Toft og Gitte Wange fritog bestyrelsen
for at holde det omtalte foreningsmøde.  Det er teknisk set
ikke det samme som at vi hindrede at mødet blev holdt, men
med de folk der sad tilbage i bestyrelsen må man nok sige at
det i praksis var afgørende.

Jacob (der altså ikke vil benægte at det er hans skyld at
       der ikke blev holdt foreningsmøde i januar)
--
53 dage, 10 timer og 29 minutter uden svar:
    http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2003_01/msg01061