Re: [FORENING] forkerte forväntninger?

On Wed, 26 Mar 2003 23:44:38 +0100, Niels Elgaard Larsen
<sslug@sslug> wrote:

>Det er ikke mig, der har startet en diskussion om ledelsesproblemer.

Nej, men det er et problem når ledelsen konsekvent ikke svarer på
spørgsmål, men konsekvent snakker udenom, sådan som du så glimrende
demonstrerer herover :-(

SVAR DOG PÅ  SPØRGSMÅLET!!!

"Niels, hvad præcist er et ledelsesproblem?"

Dine konsekvente forsøg på at afspore enhver form for dialog med
medlemmerne, makes me puke :-(((

Er du dum, eller forstår du bare ikke dansk?

Hilsen,
Erik L.