Re: [FORENING] forkerte forväntninger?

On Wed, 19 Mar 2003 22:27:32 +0100, Niels Elgaard Larsen
<sslug@sslug> wrote:

>Nej.

Hvordan skal det så opfattes ?

SÅ SVAR DOG FOR HELVEDET PÅ SPØRGSMÅLET!!!

>Det er forkert opfattet.

Hvordan skal det _så_ opfattes ?

SÅ SVAR DOG FOR HELVEDET PÅ SPØRGSMÅLET!!!

>Dit spørgsmål er tilsyneladende baseret på den, efter min mening, forkerte
>antagelse, at jeg ved at stille mit kandidatur til rådighed skulle løse et
>problem.

Ja - det problem at der p.t. blandt flere medlemmer er opstået tvivl
om, hvorvidt du først og fremmest vil varetage sslug's interesser,
fremfor dine egne, som bestyrelsesmedlem i sslug.

Men det anser du måske ikke for et problem?

Er du fuldstændigt ligeglad med, om du har dine medlemmers opbakning?

Mener du, at når de en gang har valgt dig, så behøver du ikke længere
stå til ansvar overfor dem, for noget som helst?

Jeg kan ikke tolke dine (manglende) svar anderledes, og mener det er
en fuldstændigt pervers form for arrogance, du udviser overfor de
medlemmer der i sin tid har valgt dig :-(

>Hvad præcist er det at dette ledelsesproblem består i?
>Altså udover at bestyrelsen er for lille.

Det består i, at der p.t. er opstået tvivl om, hvorvidt du m.fl. ikke
primæert arbejder for sslug's interesser i bestyrelsen, og derfor også
om hvorvidt du, m.fl., stadig har medlemmernes opbakning som
bestyrelsesmedlem(mer).  Denne tvivl vil kunne afvises fulstændigt,
hvis du m.fl. bliver valgt igen ved et kommende valg. Men det kan
_kun_ ske, hvis det er muligt at stemme på dig ved et kommende nyvalg.

Hvis ikke du kan forstå det, kan du ikke forstå _noget_ - kan du
forstå det?

>Det har jeg så gjort.
>Du skulle jo nødigt tro, at jeg er dum.

Jeg har personligt efterhånden passeret det punkt, hvor jeg baserer
min holdning til dig på "tro" - jeg synes du endog _meget_ tydeligt
demonstrer din formåen på en måde, så jeg ikke længere er i tvivl om
dine (manglende) kvaliteter...

Hilsen,
Erik L.