Re: [FORENING] forkerte forväntninger?

On Sat, 15 Mar 2003 20:27:32 +0100, Niels Elgaard Larsen
<sslug@sslug> wrote:

>Det er ikke nogen flertalsafgørelse for det er nemlig ikke en
>bestyrelsesbeslutning. Det er heller ikke noget vi har været uenige om.
>Vi har tværtimod været enige om at det er en personlig beslutning.

FUCK - du er jo en total jubel-nar at høre på !!!

Du og Anne har een personlig holdning, der ikke stemmer overens med de
to andre bestyrelsesmedlemmers personlige holdning.

Hvordan i hede hule helvede, kan du kalde det enighed ???

I er enige om, at I hver især har lov at ha'forskellige meninger, men
de meninger, som I så hver især har, er jo ikke de samme !!!

Det er sgu' utroligt at man skal blive ved at høre på sådan en gang
mundlort...

IDIOT!!!

Hilsen,
Erik L. - der snart opgiver det har cirkus... jeg har simpelthen ikke
energi til at blive ved at diskutere med så åbentlyst småt-begavede
individer - R.I.P. :-(