Re: [FORENING] forkerte forväntninger?

On Thu, 27 Mar 2003 06:57:07 +0100 (MET), Martin Wahlén
<sslug@sslug> wrote:

>För att förtydliga så kan alla medlemmar ställa upp i föreningens val även
>om man fått ett misstroende riktat mot sig.

Naturligvis... og så kan vi starte forfra...

>Det sista Erik Lange skriver i sitt mail anser jag vara ett slag under vad
>som kan anses vara en rimlig nivå för diskussionen. Personangrepp anser
>jag inte vara ok, och att kalla någon dum är IMHO ett personangrepp.

Fair nok.

>Detta skall inte ses som ett försvar av andra i styrelsen.

Fair nok.

Nu drejer det sig jo bare om, hvordan visse medlemmer af bestyrelsen
personligt forvalter deres mandat - det er pr. definition et
personspørgsmål, efter min mening...

Du kan så sige, at min personlige holdning til visse personers
personlighed,  ikke har noget med sagen at gøre, men jeg har altså
svært ved at se det kan skilles ad, når jeg oplever at det er disse
personligheder der ligger til grund for striden.

Hilsen,
Erik L.