Re: [FORENING] forkerte forväntninger?

On Thu, 27 Mar 2003 08:25:45 +0100 (MET), "Jim Oksvold"
<sslug@sslug> wrote:

>Nei - jeg liker ikke at nåværende statsminister
>knasker tabletter fra psykiatri, og synes ikke han skulle være
>statsminister.
>Dette er min faglige vurdering som ikke har flertall i stortinget.
>Forøvrig synes jeg at statsministeren er ett utmerket kristent menneske
>som godt kunne være kirke og undervisningsminister :-)

Men du angriber altså hans personlige evner til at bestride
statsministerposten - eller hvordan skal din mistillidserklæring
ellers forstås?

Jeg tror Niels vil blive en glimrende politiker en dag, men jeg mener
ikke han p.t. evner at føre en konstruktiv dialog med medlemmerne i
SSLUG, og hvis han gør, oplever jeg ikke at han udnytter disse evner,
hvilket jeg oplever er til skade for foreningen.

Hilsen,
Erik L. - der ikke ved hvad det er for nogle piller vores danske
statsminister er på for tiden... men det er et sidespor.