Mistillidserklæring til Niels Elgaard (Was: Re: [FORENING] forkerte forväntninger?)

On Thu, 27 Mar 2003 00:12:18 +0100, Kristian Vilmann <sslug@sslug>
wrote:

>Nej, men Erik spørger dig hvad et ledelsesproblem er.
>Please define ledelsesproblem, og lad være med spille dum.

Nåh... så det er rent skuespil fra Niels' side, når han kommer med
dumme udtalelser, igen og igen...

Så beklager jeg mine tidligere kraftige udfald, og vil omformulere min
kritik, til ikke at gå på Niels' manglende intellektuelle evner, men
derimod på hans bevidste saboteren af dialogen her på listen... jeg
ved ikke hvad der er værst - det første er jo ikke hans skyld, og vil
derfor til en vis grad kunne undskyldes med faktorer som arv og miljø,
der ligger uden for Niels' kontrol, det mener jeg ikke det andet kan.

At spille dum uden at være det, må være en bevidst handling, og da
SSLUG ikke bør være det rene cirkus, kan jeg kun se det som sabotage.

Jeg oplever, at Niels bruger sit mandat i bestyrelsen på at øve sig i
at være politiker, og det mener jeg ikke er rimeligt. Men set i det
lys, kan jeg godt forstå at han optræder som han gør - det er jo en
vanvittig god øvelse i at tale udenom og sige en masse uden at sige
noget, så fra Niels' synspunkt kan jeg godt se at han må synes det går
ufatteligt godt i bestyrelsen. Det vi andre oplever som problemer, er
jo åbenbart den slags konfrontationer Niels bevidst stræber efter at
beskæftige sig med - her behøver han ikke engang skabe dem selv, de
bliver serveret på et sølvfad, hvis bare han spiller en smule dum.

Men nu er SSLUG altså ikke et politisk parti, og jeg mener det gør
større skade end gavn, at enkeltpersoner bruger SSLUG til den slags
personlig uddanelse i politikerfaget. Og jeg kan ikke se hvad Niels
derudover har bidraget med, siden han kom ind i bestyrelsen.

Jeg vil på denne baggrund hermed udtrykke min mistillid til Niels som
bestyrelsesmedlem i SSLUG.

Jeg sender denne "skitse" til en mistillidserklæring til listen her,
for at andre medlemmer kan forholde sig til den, og evt. hjælpe med at
korrigere den for fejl og formulere den bedre, før det kommende
medlemsmøde, hvor den så skal vedtages eller forkastes af
forsamlingen.

Jeg forudser altså med andre ord, at vi skal stemme om mindst to
mistillidserklæringer på det kommende medlemsmøde... suk :-(

Hilsen,
Erik L.