Re: [FORENING] Mistillidserklæring til Niels Elgaard (Was: Re: [FORENING] forkerte forväntninger?)

On Thu, 27 Mar 2003 09:39:45 +0100, Erik Lange
<sslug@sslug> wrote:

<snip>

> Jeg vil på denne baggrund hermed udtrykke min mistillid til
Niels som
> bestyrelsesmedlem i SSLUG.
>
> Jeg sender denne "skitse" til en mistillidserklæring til
listen her,
> for at andre medlemmer kan forholde sig til den, og evt.
hjælpe med at
> korrigere den for fejl og formulere den bedre, før det
kommende
> medlemsmøde, hvor den så skal vedtages eller forkastes af
> forsamlingen.
>
> Jeg forudser altså med andre ord, at vi skal stemme om mindst
> mistillidserklæringer på det kommende medlemsmøde... suk :-(

Ikke 2 - kun een...

Ifølge det vedtægtsændringsforslag der er til anden afstemning
2003-04-07, så skal mistilliderklæring gælde hele bestyrelsen
kollektivt (da det er _alles_ ansvar at få tingene til at
fungere og opretholde medlemmernes tillid).

Der er altså 2 scenarier :

1. Ændringsforslag vedtages (punkt 8.1 i dagsorden) - og vi
fremfører efterfølgende misstroende til bestyrelsen (= vælter
bestyrelsen) i henhold til punkt 10 + 11 i dagsorden.

2. Ændringsforslag vedtages ikke - og vi gennemfører 10 + 11
alligevel, for ikke at spilde mere af hinandens tid. Skal vi
have samlet 8 personers indstilling før mødet - bare for at
have formalia i orden ?

Best regards
/Preben (der normalt regner sig for at være både tålmodig og
demokratisk)
--
Solis Sacerdotibus - Preben Bille Brahe
Mail : pbb-at-pbb-dot-dk