Re: [FORENING] Bestyrelsesvalg.

On Thu, 27 Mar 2003 08:51:16 +0000 (UTC), Jesper Krogh
<sslug@sslug> wrote:

>Lige et hurtigt spørgsmål her fra sidelinien fra en som _ikke_ har læst
>alle indlæg i debatten ( hvilket jeg tror de færreste har ).
>
>Der har nu været medlemsmøde d. 9/3
>http://www.sslug.dk/moede/medlems/2003-03-09/
>og der er indkaldt til endnu et d. 7/4
>http://www.sslug.dk/moede/medlems/2003-04-07/
>
>Jeg kan ikke se at der er bestyrelsesvalg på dagsordnen på nogle af
>disse. Jeg har meget svært ved at forstå hvorfor der ikke kommer det
>bestyrelsesvalg i SSLUG som vil hæve enhver tvivl om tillid til den
>siddende bestyrelse etc.

> [...]

Den siddende bestyrelse har ingen holdning til dette, da det er op til
de enkelte medlemmers personlige holdning og samvittighed, at stille
deres mandat til rådighed eller ej. Så vidt vides, har muligheden ikke
engang været diskuteret internt i bestyrelsen.

To af fire af de nuværende bestyrelsesmedlemmer har meddelt, at de
gerne stiller deres mandat til rådighed, og to har meddelt at de mener
bestyrelsesarbejdet kører så godt, at de ikke ser nogen grund til
andet end et suppleringsvalg.

Så enten kan medlemmerne acceptere de to sidstes forklaring og stole
på, at bestyrelsen fungerer og vil gøre det fremover med den nuværende
besætning plus fire, eller stille et mistillidsvotum til enkelte af
bestyrelsesmedlemmerne, for derved at gennemtvinge et komplet nyvalg.

Da der desværre ser ud til at være en del medlemmer der ikke
umiddelbart kan godtage forklaringerne om det gode samarbejde (som
iøvrigt er udeblevet, bortset fra "det går ufatteligt godt", men
derudover ikke er blevet specificeret), så har disse medlemmer
desværre ikke andet valg end at stille mistillidsvotum :-(

Hvorfor to af bestyrelsens medlemmer personligt ikke ønsker at få
bekræftet deres mandat ved nyvalg, har de ikke ønsket at udtale sig om
:-(

Hilsen,
Erik L.