Re: [FORENING] forkerte forväntninger?

On Wed, 26 Mar 2003 23:44:38 +0100
Niels Elgaard Larsen <sslug@sslug> wrote:

> Det er ikke mig, der har startet en diskussion om ledelsesproblemer.

For mig er ditt svar et lille eksempel på hvad et ledelseproblem er. Jag
skulle vilje generalisere dit enkelte exempel og lave en lite mer
deskriptiv formulering:

"Uformåge at ta ansvar for komplicerede opgaver"

For exempel er it-politik en komplicered opgave, og att anordne et
nyvalg er og en komplicered opgave.

Jag har personlig erfarenhed af at det var meget svaert at få nogen i
den gamle bestyrelsen at lede og fordele det it-politiske arbejdet.
Altså at ta ansvar.

Jag oplever nu af diskussionen her siden januar at den nye bestyrelsen
har svaert at lede og fordele arbejdet med at få tillstand et nyvalg.
Jag har en fölelse af at det er nogle i bestyrelsen som siger "Det er
ikke mig, der har startet en diskussion om nyvalg".

Konklusionen for meg er at dit svar er et meget godt exempel på et
så kaldet "ledelseproblem".

Tak for dit svar.

//Erik