Re: [FORENING] Bestyrelsesvalg.

I sslug.forening, skrev Erik Lange:

>  Den siddende bestyrelse har ingen holdning til dette, da det er op til
>  de enkelte medlemmers personlige holdning og samvittighed, at stille
>  deres mandat til rådighed eller ej. Så vidt vides, har muligheden ikke
>  engang været diskuteret internt i bestyrelsen.

Dette passer ikke Erik.. beklager.

Der _var_ indkaldt til valg, de har bevist valgt at trække den
indkaldelse tilbage. Jeg spørger efter grundlaget?

Også snakker du om mistillids-tingel-tangel, men det var vel det der
ikke var muligt med de nuværende vedtægter, eller har jeg misforstået
den del af debatten. Det var mit indtryk at netop mangel på ordet
mistillidsvotum i vedtægterne var grunden til at vi nu er på skovtur med
det ene foreningsmøde efter det andet. Har jeg misforstået det?

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug