Re: [FORENING] Mistillidserklæring til Niels Elgaard (Was: Re: [FORENING] forkerte forväntninger?)

On Thu, 27 Mar 2003 09:01:48 GMT, Preben Bille Brahe <sslug@sslug>
wrote:

>On Thu, 27 Mar 2003 09:39:45 +0100, Erik Lange
><sslug@sslug> wrote:
>
><snip>

>Niels som

>listen her,
>hjælpe med at
>kommende

>Ikke 2 - kun een...
>
>Ifølge det vedtægtsændringsforslag der er til anden afstemning
>2003-04-07, så skal mistilliderklæring gælde hele bestyrelsen
>kollektivt (da det er _alles_ ansvar at få tingene til at
>fungere og opretholde medlemmernes tillid).

Ikke ifølge Martins forklaring tidligere idag:

"On Thu, 27 Mar 2003, Erik Lange wrote:

<snip>
> Kan man ifølge de nye vedtægter, kun udtrykke mistillid til hele
> bestyrelsen?

Nej, du kan utrykke mistillid till ett enkelt bestyrelse medlem. Det
som
blir konsekvensen är att hela bestyrelsen går på valg.

<snip>

Martin"

Når der kan udtrykkes mistillid til et enkelt medlem, må der også
kunne udtrykkes mistillid til flere individuelle medlemmer af
bestyrelsen.

Hilsen,
Erik L.