Re: [FORENING] Bestyrelsesvalg.

On Thu, 27 Mar 2003 09:19:46 +0000 (UTC), Jesper Krogh
<sslug@sslug> wrote:

>Dette passer ikke Erik.. beklager.
>
>Der _var_ indkaldt til valg, de har bevist valgt at trække den
>indkaldelse tilbage. Jeg spørger efter grundlaget?

Rent teknisk var det dem der havde indkaldt der trak indkaldelsen
tilbage.

Indkalderne tilbød den siddende bestyrelse at trække indkaldelsen
tilbage, og dette tilbud tog den siddende bestyrelse imod.

Det undrer også mig, hvorfor de tog imod dette tilbud, men det ligger
vel i, at de mener problemerne blev løst ved at indkalderne trak sig
ud af bestyrelsen.

>Også snakker du om mistillids-tingel-tangel, men det var vel det der
>ikke var muligt med de nuværende vedtægter, eller har jeg misforstået
>den del af debatten. Det var mit indtryk at netop mangel på ordet
>mistillidsvotum i vedtægterne var grunden til at vi nu er på skovtur med
>det ene foreningsmøde efter det andet. Har jeg misforstået det?

Nej, det har du ret i.... fremfør at gøre det - IMHO - eneste
anstændige og det man traditionelt ville ha' gjort og kunne gøre
indenfor vedtægterne, valgte den siddende bestyrelse at bruge flere
måneder på at ændre vedtægterne.

Hilsen,
Erik L.