Re: [FORENING] Mistillidserklæring til Niels Elgaard (Was: Re: [FORENING] forkerte forväntninger?)

On Thu, 27 Mar 2003 10:20:32 +0100, Erik Lange
<sslug@sslug> wrote:

<snip>

> Ikke ifølge Martins forklaring tidligere idag:
>
> "On Thu, 27 Mar 2003, Erik Lange wrote:
>
> <snip>
>
> Nej, du kan utrykke mistillid till ett enkelt bestyrelse
medlem. Det
> som
> blir konsekvensen är att hela bestyrelsen går på valg.
>
> <snip>
>
> Martin"
>
> Når der kan udtrykkes mistillid til et enkelt medlem, må der
også
> kunne udtrykkes mistillid til flere individuelle medlemmer af
> bestyrelsen.

OK - I stand corrected :-) [0]
Jamen, så gør vi det.

[0] Jeg fik bare et andet indtryk ved sidste medlemsmøde - men
det skyldtes måske mere en (begrundet) frygt for at diskutere
"skyld, ansvar, konsekvenser". Så er det jo nemmere at vælge en
helt ny bestyrelse med det samme - men hov, det har vi jo sagt
et par gange....

Best regards
/Preben
--