Re: [FORENING] Re: [ANNOUNCE] Film: Revolution OS & Georg Greve fra

On Tue, 25 Mar 2003 20:30:27 +0100 (CET), Peter Toft
<sslug@sslug> wrote:

> [...]
Free.

> Hvis nogen af jer bestiller s=E5 sig lige til.
>
> Peter Toft, Ph.D. sslug@sslug http://pto.linux.dk

Jeg vil også bestille - men jeg har på fornemmelsen at der
ryger mindst 12% told og 25% Moms på ? og fragt...

Jeg har overvejet om ikke min kammerat i US vil betænke mig med
et antal i fødselsdagsgave...

BR
/Preben
--