Re: [FORENING] Mistillidserklæring til NielsElgaard (Was: Re: [FORENING] forkerte forväntninger?)

On Thu, 27 Mar 2003 10:20:32 +0100
Erik Lange <sslug@sslug> wrote:

> Når der kan udtrykkes mistillid til et enkelt medlem, må der også
> kunne udtrykkes mistillid til flere individuelle medlemmer af
> bestyrelsen.

Hvad du vinder i precision forlorer du i arbejde.

Jag ser det så her:

Hele bestyrelsen går af vid et mistroende, uanset om det er mod
enkelte bestyrelsemedlemmer eller mod hele bestyrelsen.

Martin og Klavs har personlig ställt sine mandat til rådighed. Jag ser
det som at de er positiva til et ny8valg. De har og arbejdet med at
forbedre metoden for at få et ny8valg. Et mistroende mod bestyrelsen vil
altså ikke drabba dem personlig for de har arbejdet for at vi skal
anvende den metoden.

Jag önsker derfor anvende mistroende mod hele bestyrelsen.
Stigmatisering av enkelte personer i bestyrelsen blir på den
måden självvalgt. Vi må huske at bestyrelsen altid har haft
muligheden at lave et ny8valg, fra den dagen der kun var 4 tilbage.

Vi som önsker et ny8valg må komme sammen om hvordan vi bruger den metode
Martin har lavet åt oss.

Som jag ser det er der alternativen

1. mistroende mod hele bestyrelsen (självvalgt stigmatisering)
ehj
2. mistroende mod deler af bestyrelsen (stigmatisering)

Jag indtaster min signatur under alternaiv 1. Måske kan vi lave en lille
undersögning för at komme sammen om en gemensam ny8valgstrategi?

//oups... siste sekunden: måske er 1 og 2 ikke komplementäre?//

Og så skal vi komme sammen om at votere for de nye vedagerne og lave en
plan B som Preben Bille Brahe skriver:

"Der er altså 2 scenarier :

1. Ændringsforslag vedtages (punkt 8.1 i dagsorden) - og vi
fremfører efterfølgende misstroende til bestyrelsen (= vælter
bestyrelsen) i henhold til punkt 10 + 11 i dagsorden.

2. Ændringsforslag vedtages ikke - og vi gennemfører 10 + 11
alligevel, for ikke at spilde mere af hinandens tid. Skal vi
have samlet 8 personers indstilling før mødet - bare for at
have formalia i orden ?"

Spörgsmålstegnet bag 2. skal bort före den 7 april (tak Preben).

//Erik