Re: [FORENING] Mistillidserklæring til Niels Elgaard (Was: Re: [FORENING] forkerte forväntninger?)

On Thu, 27 Mar 2003 11:38:16 +0100, Erik Josefsson
<sslug@sslug> wrote:

>Hvad du vinder i precision forlorer du i arbejde.
>
>Jag ser det så her:
>
>Hele bestyrelsen går af vid et mistroende, uanset om det er mod
>enkelte bestyrelsemedlemmer eller mod hele bestyrelsen.
>
>Martin og Klavs har personlig ställt sine mandat til rådighed. Jag ser
>det som at de er positiva til et ny8valg. De har og arbejdet med at
>forbedre metoden for at få et ny8valg. Et mistroende mod bestyrelsen vil
>altså ikke drabba dem personlig for de har arbejdet for at vi skal
>anvende den metoden.
>
>Jag önsker derfor anvende mistroende mod hele bestyrelsen.
> [...]

Hmm.. ok - jeg har det bare skidt med at udtrykke mistillid til dem i
bestyrelsen, som jeg oplever arbejder positivt på en konstruktiv
løsning...

Jeg mener også det er vigtigt, at de problemer der har ført frem til
denne situation, belyses før et ny8valg, og er tvivlende overfor, om
alle i den nyværende bestyrelse vil deltage i en debat om dette, og
dermed give medlemmerne et grundlag at vurdere deres egethed på,
såfremt de genopstiller.

Hilsen,
Erik L.