Re: [FORENING] Bestyrelsesvalg.

Detta mail är IMHO.

> Jeg kan ikke se at der er bestyrelsesvalg på dagsordnen på nogle af
> disse. Jeg har meget svært ved at forstå hvorfor der ikke kommer det
> bestyrelsesvalg i SSLUG som vil hæve enhver tvivl om tillid til den
> siddende bestyrelse etc.

Alltså fra en paragrafryttere:

Vi som bestyrelse kan ikke imho inkalla till ett suppleeringsvalg utan det
bör göras av medelmsmötet. Vi skulle alltså minst behövt ha två möten ett
med suppleeringsvalget och ett med inkallelse till suppleeringsvalg.

Punkten om inkallelse av suppleeringsvalg föll vid förra mötet eftersom
det var sandsynligt att vissa personer ville uttrycka misstillid mot
bestyrelsen. Då hade det inte varit så bra att suppleeringsvälja för att
sedan direkt förklara misstroende mot den bestyrelsen väl?

> Der var indkaldt til et foreningsmøde med valg til bestyrelsen men det
> blev aflyst.

Ja, det var i mycket mitt fel eftersom jag var lidt för snabb och ikke
riktigt hade styr på paragraferna.

> måde som der er gang i nu. Hvorfor ikke bare tage det bestyrelsesvalg d.
> 7/4 og få dette overstået en gang for alle også få ordnet
> paragrafrytteriet ved en senere lejlighed. Er vi _alle_ ikke bedst tjent
> med det?

Kanske, men det är alltså inte möjligt. Det vi kan hoppas på är att
alla i styrelsen ställer sina mandat till förfogande. Då kan vi slippa
punkten om misstroende!

> Og hvis den siddende bestyrelse ikke har noget at gemme så kan de jo
> bare indkalde også er den potte ude, bliver de genvalgt, så må alle ord
> om mistillid være væk og de kan gøre deres arbejde.

Nej det är inte bara att inkalde till valg. Efter valget hoppas jag att de
ord om mistillid skall vara borta.

> Dette er såmænd ikke et debatoplæg men et simpelt spørgsmål til den
> siddende bestyrelse om hvorfor der ikke er blevet indkaldt til valg?

Mitt svar är IMHO, och inte ett svar från bestyrelsen.

Martin