Re: [FORENING] Bestyrelsesvalg.

I sslug.forening, skrev Martin Wahlén:

>  Mitt svar är IMHO, och inte ett svar från bestyrelsen.

Herligt, eftersom jeg også sendte en kopi til sslug@sslug kan
jeg så forvente at i tager det op i bestyrelsen så jeg får et officielt
svar fra den på sprøgsmålet.?

Hvilke bestyrelses medlemmer er det der ikke vil stille deres mandat til
rådighed og hvilke argumenter har de for det?

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug