Re: [FORENING] Bestyrelsesvalg.

On Thu, 27 Mar 2003, Erik Lange wrote:

> Det undrer også mig, hvorfor de tog imod dette tilbud, men det ligger
> vel i, at de mener problemerne blev løst ved at indkalderne trak sig
> ud af bestyrelsen.

Begrundelsen till att jag stemte för att dra tillbaka inkallelsen var att
jag hade gjort några formella fel vid inkallelsen av det förra mötet.
Något med frister och så. Det ville jag pröva att korrigera före vi tog
upp diskussionen igen. Hence vedtegtsändringarna.

> Nej, det har du ret i.... fremfør at gøre det - IMHO - eneste
> anstændige og det man traditionelt ville ha' gjort og kunne gøre
> indenfor vedtægterne, valgte den siddende bestyrelse at bruge flere
> måneder på at ændre vedtægterne.

Nja, det är klart att ställa sina platser till förfogande ville ha kunnat
lösa problemet. Kanske kan det fortfarande det.

Martin