Re: [FORENING] Bestyrelsesvalg.

On Thu, Mar 27, 2003 at 10:14:38AM +0100, Erik Lange wrote:

[klip]

> Da der desværre ser ud til at være en del medlemmer der ikke
> umiddelbart kan godtage forklaringerne om det gode samarbejde (som

								 ^^^

> iøvrigt er udeblevet, bortset fra "det går ufatteligt godt", men

Denne del af sætningen er STÆRKT tvetydig. Den kan enten
opfattes som at det gode samarbejde er udeblevet, eller
som at forklaringen er udeblevet. Kunne du præcisere hvad
der menes. Jeg hælder selv mest til at forklaringen er
udeblevet. Altså at jeg skal opfatte dine ord som om forklaringen
er udeblevet.

JonB