Re: [FORENING] forkerte forväntninger?

On Thu, Mar 27, 2003 at 02:36:09PM +0100, Erik Lange wrote:

> Det mener jeg nu ikke har været fremført af nogle af
> bestyrelsesmedlemmerne som et problem, i forbindelse med at finde en
> løsning på ledelsesproblemerne.

Det er jo ikke det eneste som bestyrelsen skal lave.

> Man har derimod ment at det var rigeligt at Martin tog sig af dette...

Martin har mig bekendt ment at det var rigeligt at Martin tog sig
af dette. Da han ikke har bedt om hjælp... Desuden synes jeg at du
glemmer flere af begrundelserne som Martin skrev til Jespers email
(Jesper, og andre, kunne i ikke tage at følge med i stedet for at
starte nye tråde hvor argumenter bare skal gentages ?)

[klip]

> Jeg oplever derimod, at flere i bestyrelsen kun tager ansvar for
> selvdefinerede problemer og aktiviteter, og dermed ikke er lydhøre
> overfor medlemmernes ønsker. Det er selvfølgelig også en ledelsesstil,
> men ikke en jeg bryder mig om. Det kan ikke være rigtigt, at
> bestyrelsen kun skal beskæftige sig med det de selv finder væsentligt,
> og at medlemmerne så selv må rode med hvad de oplever er vigtigt. "Du
> kan bare gøre det selv", mener jeg ikke holder her. Bestyrelsen bør
> være medlemmernes medspillere, ikke vores modspillere.

Det har altid været således i sslug at man ikke bad om at
få gjort noget, man gjorde det selv.

JonB