Re: [FORENING] Bestyrelsesvalg.

On Thu, 27 Mar 2003 15:12:49 +0100, Jon Bendtsen <sslug@sslug>
wrote:

>On Thu, Mar 27, 2003 at 10:14:38AM +0100, Erik Lange wrote:
>
>[klip]

>								 ^^^

>  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>Denne del af sætningen er STÆRKT tvetydig. Den kan enten
>opfattes som at det gode samarbejde er udeblevet, eller
>som at forklaringen er udeblevet. Kunne du præcisere hvad
>der menes. Jeg hælder selv mest til at forklaringen er
>udeblevet. Altså at jeg skal opfatte dine ord som om forklaringen
>er udeblevet.

Jeg er ikke overbevist om, at det gode samarbejde som Niels gentagne
gange har fremført eksisterer i bestyrelsen, virkelig eksisterer.

Jeg har ikke set nogen dokumentation for, at der har fundet noget
egentlig samarbejde sted imellem bestyrelsesmedlemmerne. Jeg har kun
set at enkelte af bestyrelsesmedlemmerne har udført visse aktiviteter
selvstændigt, og på dette grundlag mener jeg ikke man kan vurdere om
samarbejdet fungerer eller ej.

Hvis man ikke samarbejder om noget, men bare kører hver sit løb og
iøvrigt ikke generer hinanden, kan man selvfølgelig godt sige, at der
ikke er nogle samarbejdsproblemer - men er der noget samarbejde ?

Hvis ikke der reelt finder et samarbejde sted, mener jeg det er stærkt
misvisende at tale om at der ikke er nogle samarbejdsproblemer... det
er vist det man kalder "new speak".

Lidt som når regeringen kalder besparelser for rationaliseringer...
men nu er Niels jo også meget involveret i det politiske liv, faktisk
i et af de partier der netop praktiserer, og gør en dyd ud af at
beherske, new speak.

Hilsen,
Erik L.