Re: [FORENING] Information till medlemsmötet7/4.

On Thu, 27 Mar 2003 15:53:05 +0100 (MET)
Martin Wahlén <sslug@sslug> wrote:

> Vi skall holde mötet den 7 alligevel syns jag om inte annat så skall
> det utlysas suppleeringsvalg och det görs väl bäst på ett
> föreningsmöte.

Eh, nu kan det være jeg har misforstået alt, men såvidt jeg forstod så
skal det vi holder kaldes suppeleringsvalg, selvom vi vælger 8 nye
medlemmer. Hvis det forholder sig sådan kan vi vel godt afholde valg d.
7 da det jo var varslet ? (eller er det mig som har misforstået alt ?)

--
Regards

Ask Holme aka kVanQue
Half-time student - Fulltime geek
PGP/GPG keyid 58CE6FE4 - fetch it today, from your local keyserver