Re: [FORENING] Information till medlemsmötet 7/4.

On Thu, 27 Mar 2003 15:53:05 +0100 (MET), Martin Wahlén
<sslug@sslug> wrote:

>Vi skall holde mötet den 7 alligevel syns jag om inte annat så skall det
>utlysas suppleeringsvalg och det görs väl bäst på ett föreningsmöte.

Så forstår jeg ikke noget...

Hvad er det i stiller jeres mandater til rådighed for d. 7 ?

Misforstod jeg dit svenske, og mener I bare, at alle I vil være til
stede ?

Eller mener I at medlemmerne d. 7 skal vælge imellem jer, og at man
derefter finder ud af hvor mange der skal suppleres med, afhængigt af
om I alle bliver genvalgt ?

Hvordan skal sådan et valg gennemføres ? Bliver det så noget med at
man ikke stemmer på kandidaterne, og at dem med flest stemmer bliver
valgt, men derimod at man stemmer fire gange og vælger om hver enkelt
af jer skal fortsætte ?

Jeg er meget forvirret nu...

Hilsen,
Erik L.