Re: [FORENING] Information till medlemsmötet 7/4.

On Thu, 27 Mar 2003 16:04:15 +0100, Ask Holme <sslug@sslug>
wrote:

>Eh, nu kan det være jeg har misforstået alt, men såvidt jeg forstod så
>skal det vi holder kaldes suppeleringsvalg, selvom vi vælger 8 nye
>medlemmer. Hvis det forholder sig sådan kan vi vel godt afholde valg d.
>7 da det jo var varslet ? (eller er det mig som har misforstået alt ?)

Nej, det var ikke varslet at der skulle holdes suppleringsvalg d. 7...
den 7. skulle medlemsmødet beslutte at bestyrelsen skal indkalde
suppleringsvalg, og afhængigt af udfaldet af en evt.
mistillidsafstemning ville man derefter vide hvor mange der skal
suppleres med. Først derefter kan nye kandidater opstille.

Evt. nye kandidater har altså ikke haft to uger inden d. 7 til at
opstille og føre valgkamp.

Men hvis hele bestyrelsen alligevel stiller deres mandater til
rådighed for et suppleringsvalg, kan vi da lige så godt springe mødet
d. 7. over, og gå direkte til suppleringsvalget - nu ved vi jo
hvormange der skal suppleres med; nemlig 8 personer, og vi kender 4 af
kandidaterne til de 8 pladser, nemlig den siddende bestyrelse... eller
er der noget jeg totalt har misforstået ?

Hilsen,
Erik L.