Re: [FORENING] Information till medlemsmötet 7/4.

On Thu, 27 Mar 2003 16:23:48 +0100 (MET), Martin Wahlén
<sslug@sslug> wrote:

>Mycket enkelt
>
>1) Mötet den 7/4 hålls med dagordning som utskickad. Det finns en punkt
>11. Utlysande av supplerings till bestyrelsen. Här utlyser vi ett val
>som kan hållas vid ett möte minst en vecka senare.
>
>2) Efter två veckor håller vi igen ett föreningsmöte. Här
>suppleeringsväljer vi 8 personer enligt § 7.3 i vedtegterna.
>
>Motivation: Visst skulle vi kunna avlysa mötet den 7/4 och kalla till ett
>nytt möte som skulle kunna hållas den 12/4 eller nått sådant. Men för att
>vara 100% säker på att allt har gått rätt till så tycker jag att vi
> [...]

Ok - for lige at være sikker på at jeg forstår det, så meddeler I
officielt på medlemsmødet d. 7., at I stiller jeres mandater til
rådighed ved et efterfølgende valg (d. 22 eller 23 april) ?

Hilsen,
Erik L.