Re: [FORENING] Information till medlemsmötet 7/4.

On Thu, 27 Mar 2003, Frank Damgaard wrote:

> Så kan man jo flytte rundt på punkterne og først tage indkaldelse
> til suppleringsvalgx8 og så efterfølgende stemme om mistillid
> til afgående bestyrelse....

Det er da fint at Niels og Anne endelig ser skriften på
væggen og tillader det tiltrægte nyvalg - jeg fatter
dog ikke hvorfor det pludselig sker nu efter alt den
diskussion og ikke langt tidligere. Det ville have
været klogere.

IMHO så er der stadig god grund til at diskutere og
føre til referat hvad der skete og hvorfor foreningen
har ligget så hårdt underdrejet - Anne har stadig ikke
kommenteret en eneste af de ting der er kommet frem.
Det skaber jo alt andet end tillid at det ikke er
afvist eller kommenteret. De som sidder i bestyrelsen
skal vi kunne have tillid til - ikke sandt .....

Jeg ser frem til igen at få en Linux-forening med en ny
bestyrelse alle kan samles om og have tillid til.

Linux - Open Source - freedom : that's cool !