Re: [FORENING] Information till medlemsmötet 7/4.

On Thu, 2003-03-27 at 22:51, E. Sjørlund wrote:
> I indlæg:sslug@sslug
> skrevMartin Wahlén :/n

> Herligt.
>
> Med den beslutning falder min begrundelse for en mistillidsdagsorden
> helt bort.
>
> Nu står jeg ikke med navn som forslagsstiller på mødeindkaldelsen, så
> jeg kan derfor heller ikke trække punktet, men det er jo ret meningsløst
> at skulle stemme om mistillid til en ikke eksisterende bestyrelse.

Der er ikke tale om en ikke eksisterende bestyrelse.Men jeg gætter på,
at det heller ikke var det, Erling mente.

Der er en aktiv, enig og velfungerende bestyrelse til et valg har fundet
sted.

Der bliver altså intet "bestyrelsesløst tomrum" selv ikke efter den 7.
april 2003 og nogle få uger frem.

Anne