Re: [FORENING] Information till medlemsmötet7/4.

I sslug.forening, skrev Peter Makholm:
>  Det glæder mig at nu også Anne og Niels har indset fornuften i at
>  kunne løse problemerne ved et nyvalg. Det er dog ikke nok for at
>  genoprette den gensidige tillid i foreningen.

Det er lidt noget pjat Peter. Der er 2 udfald af et sådant valg.
1) Enten bliver de genvalgt også har sslug's medlemmer sagt at de har
tillid til dem.
2) Eller også bliver de ikke genvalgt hvilket betyder at der mindst har
været XX kandidater som sslug's medlemmer har haft mere tillid til.

Sådan virker systemet altså .....

Nyvalg løser problemerne definitivt.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug