Re: [FORENING] Information till medlemsmötet7/4.

I sslug.forening, skrev Peter Makholm:

>  Du mener altså ikke at det er et problem for foreningen hvis centrale
>  personer i foreningen har gensidig mistillid til hinanden?

Så må folk vokse med opgaven og løse de problemer som de er blevet valgt
af medlemmerne til at løse.

Hvis du mener at der er grund til at have mistillid til nogle
bestyrelses medlemmer så fremfør dit grundlag her eller på medlemsmødet
og overbevis _nok_ om at det er et problem til de pågældende ikke bliver
valgt. Ellers er det vist at betragte som personfnidder og ikke værd at
bruge tid på.

Jeg skal være ærlig og sige at jeg har hørt meget få saglige argumenter
mod de omtalte personer, men det kan jo også godt være at jeg er vildt
forudindtaget.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug