Re: [FORENING] Information till medlemsmötet 7/4.

On Fri, 28 Mar 2003 12:47:51 +0000 (UTC), Jesper Krogh
<sslug@sslug> wrote:

>Problemerne består i at der er nogle der har udtrykt mistillid til
>andre, hvis dette er generelt så må denne mistillid resultere i at de
>mistillidsramte ikke bliver genvalgt ellers må de andre tie. Sådan
>virker demokrati.

Men det er vel vigtigt for at kunne vurdere om der er belæg for den
mistillid folk har udtrykt, hvad den bunder i, og hvordan dem den er
udtrykt overfor forholder sig til kritikken.

Såfremt dette ikke belyses grundigt, kan man jo komme i en situation,
hvor de samme problemer opstår i den nye bestyrelse (såfremt der er
noget om snakken), og så har vi vel intet vundet ?

Vil Niels holde op med at snakke New Speak til medlemmerne, og istedet
indgå i en konstruktiv dialog når han bliver spurgt om noget ?

Vil Anne reelt samarbejde med resten af bestyrelsen, eller vil hun
fortsætte sit sololøb, hvor kun hun selv ved hvad hun laver og hvorfor
?

Det er meget vigtigt for mig at få nogle fornuftige svar på disse
spørgsmål, før jeg kan ta' stilling til om den udtrykte mistillid har
været begrundet, og dermed om jeg kan ha' tillid til Niels og Anne i
en ny bestyrelse. P.t. er jeg meget bekymret for, at problemerne vil
fortsætte i en ny bestyrelse, da jeg ikke har hørt de to parter udtale
sig, men derimod har hørt - for mig at se - overbevisende argumenter
for at mistilliden har været velbegrundet.

Men så længe jeg ikke har hørt begge parter, er det meget svært for
mig at vurdere noget som helst... At stikke hovedet i jorden som en
anden struds, og derved forhindre medlemmerne i, at opnå et sagligt
grundlag at vurdere tingene på, er selvfølgelig også en taktik...

Hilsen,
Erik L.