Re: [FORENING] Information till medlemsmötet 7/4.

On Fri, 28 Mar 2003 12:57:12 +0000 (UTC), Jesper Krogh
<sslug@sslug> wrote:

>Jeg skal være ærlig og sige at jeg har hørt meget få saglige argumenter
>mod de omtalte personer, men det kan jo også godt være at jeg er vildt
>forudindtaget.

Har du hørt nogle modargumenter imod kritikken ?

Tror du kritikkerne lyver ?

Mener du det er sandsynligt at kritikkerne har personlige motiver, til
at "bagvaske" de kritiserede på et usagligt grundlag ? Hvad kunne det
være, set i lyset af den måde de afgåede bestyrelsesmedlemmer har
handlet på ?

Man kan jo ikke beskylde dem for at forsøge at sætte sig på magten i
SSLUG... så hvad skulle deres motiver være, for at fremføre usande
påstande ?

F.eks. PTO... hvad får han ud af at kritisere Anne på et usagligt
grundlag ? PTO har overfor mig så stor en troværdighed, at der skal
meget stærke argumenter til fra Anne's side, for at overbevise mig om
at PTO har taget fejl - men det er selvfølgelig en mulighed...

Hilsen,
Erik L.