Re: [FORENING] Information till medlemsmötet7/4.

I sslug.forening, skrev Erik Lange:

>  Har du hørt nogle modargumenter imod kritikken ?

Nej.

>  Tror du kritikkerne lyver ?

For spørgsmålet om valg er det ligegyldigt hvad jeg mener.

>  Mener du det er sandsynligt at kritikkerne har personlige motiver, til
>  at "bagvaske" de kritiserede på et usagligt grundlag ? Hvad kunne det
>  være, set i lyset af den måde de afgåede bestyrelsesmedlemmer har
>  handlet på ?

Det vil jeg selv vurdere og holde for mig om jeg mener det, jeg fører
ikke valgkamp eller noget lignende.

>  Man kan jo ikke beskylde dem for at forsøge at sætte sig på magten i
>  SSLUG... så hvad skulle deres motiver være, for at fremføre usande
>  påstande ?

Igen, det vil jeg også selv vurdere.. hvis du syntes det er åbenlyst så
gør en indsats for at overbevise nok sslug-medlemmer om at det er
korrekt, så er der jo ingen fare for at de pågældende personer bliver
valgt igen.

>  F.eks. PTO... hvad får han ud af at kritisere Anne på et usagligt
>  grundlag ? PTO har overfor mig så stor en troværdighed, at der skal
>  meget stærke argumenter til fra Anne's side, for at overbevise mig om
>  at PTO har taget fejl - men det er selvfølgelig en mulighed...

At en mand som PTO udtaler sig har selvfølgeligt stor betydning for
hvordan jeg selv vil stemme. Men det er jo ikke sikkert alle har det
sådan.

Hvis det er tilfældet at vi ikke kan have tillid til Anne og Niels
(eller nogle helt 3'de ) så må man komme med saglige nok argumenter til
at overbevise en stor nok del af sslug-medlemmerne om at det er dårligt
at vælge de pågældende personer til bestyrelsen til at de ikke bliver
genvalgt.

Bliver de genvalgt så må det jo være fordi der er en stor nok del af
SSLUG's medlemmer der har tillid til dem.

Alle andre faktorer såsom hvem der har udtalt sig og hvem der ikke har
og hvem der er gået og hvem der ikke er osv. kan kun have betydning for
hvordan det enkelte sslug-medlem sætter sit kryds. Så derfor, det er min
egen vurdering der afgør om jeg vil være med til at stemme folk ind igen
og min holdning dannes af det jeg ser på sslug-forening og sslug's andre
aktiviteter. Om der så er nok der er enige med mig i hvem jeg syntes er
gode og hvem jeg ikke syntes er gode må et valg jo så vise.

Med andre ord. Lad et valg løse problemerne, hvis der er nogle der har
gode argumenter for eller imod personer, så må de bare overbevise
sslug's medlemsskare om det også skal det nok blive de bedste personer
vi får valgt ind alligevel. Hvor svært er dette her demokrati at forstå?

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug