Re: [FORENING] Information till medlemsmötet 7/4.

On Fri, 28 Mar 2003 13:32:32 +0000 (UTC), Jesper Krogh
<sslug@sslug> wrote:

>Nej.

<snip>

>Med andre ord. Lad et valg løse problemerne, hvis der er nogle der har
>gode argumenter for eller imod personer, så må de bare overbevise
>sslug's medlemsskare om det også skal det nok blive de bedste personer
>vi får valgt ind alligevel. Hvor svært er dette her demokrati at forstå?

Det er skam meget nemt at forstå - men hvad er et demokrati uden fri
information ?

Jeg opfattede dit første indlæg som, at du mente at vi skulle stoppe
med at informere hinanden om den viden vi ligger inde med, og lade
medlemmerne stemme på det foreliggende grundlag. Det mener jeg ikke er
specielt demokratisk...

Jeg ser frem til PTO's lovede opsummering af hændelsesforløbet siden
efteråret, samt arbejdsklimaet i den tidligere bestyrelse, og jeg
forventer at blive informeret efterfølgende, såfremt der er fejl eller
mangler i hans fremstilling, af dem der mener at kunne dokumentere
dette. I modsat fald (i tilfælde af tavshed fra evt. kritisserede
parter), må jeg ta' den fremsatte kritik for gode varer, og vil lade
dette være styrende for min stemmeafgivelse.

Hilsen,
Erik L.