Re: [FORENING] Information till medlemsmötet7/4.

I sslug.forening, skrev Erik Lange:

>  Det er skam meget nemt at forstå - men hvad er et demokrati uden fri
>  information ?
>
>  Jeg opfattede dit første indlæg som, at du mente at vi skulle stoppe
>  med at informere hinanden om den viden vi ligger inde med, og lade
>  medlemmerne stemme på det foreliggende grundlag. Det mener jeg ikke er
>  specielt demokratisk...

Jeg syntes da de involverede parter skal tale deres sag på bedste vis og
overbevise medlemmerne. Men når valget så er gennemført, så er sages
altså slut, så har medlemmerne talt og er der nogle der ikke kan tåle at
være i bestyrelse med andre, så må de lade være med at stille op.

Yeps, det ser jeg også frem til.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug