Re: [FORENING] Information till medlemsmötet 7/4.

On Fri, 28 Mar 2003 12:41:00 +0000 (UTC)
Jesper Krogh <sslug@sslug> wrote:

> Det er lidt noget pjat Peter. Der er 2 udfald af et sådant valg.
> 1) Enten bliver de genvalgt også har sslug's medlemmer sagt at de har
> tillid til dem.
> 2) Eller også bliver de ikke genvalgt hvilket betyder at der mindst har
> været XX kandidater som sslug's medlemmer har haft mere tillid til.
>
> Sådan virker systemet altså .....

Ikke helt du glemmer en tredie mulighed:

Qva vores valgsystem så vælger nogen medlemmer nogen
bestyrelseskandidater de har tillid til. Nogen andre vælger nogen andre
bestyrelseskandidater som de har tillid til. Desværre er de ikke sikkert
at det ene hold har tillid til det andet holds kandidater. Derfor vil et nyvalg
alene ikke nødvendigvis løse nogen problemer.

--
Poul-Erik Andreasen