Re: [FORENING] Information till medlemsmötet 7/4.

I sslug.forening, skrev Poul-Erik Andreasen:

>  Ikke helt du glemmer en tredie mulighed:
>
>  Qva vores valgsystem så vælger nogen medlemmer nogen
>  bestyrelseskandidater de har tillid til. Nogen andre vælger nogen andre
>  bestyrelseskandidater som de har tillid til. Desværre er de ikke sikkert
>  at det ene hold har tillid til det andet holds kandidater. Derfor vil et nyvalg
>  alene ikke nødvendigvis løse nogen problemer.

Som også skrevet andet sted i tråden, så mener jeg at hvis folk skal til
at stille ulitimatum for hvem de vil vælges sammen med, så bør de bare
lade være med at stille op. Når general forsamlingen har talt, så er det
de valgtes _pligt_ at se efter at samarbejde og få det til at køre.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
Jabber ID: sslug@sslug