Re: [FORENING] Information till medlemsmötet 7/4.

On Fri, 28 Mar 2003 21:28:08 +0100
Poul-Erik Andreasen <sslug@sslug> wrote:

> Ikke helt du glemmer en tredie mulighed:
>
> Qva vores valgsystem så vælger nogen medlemmer nogen
> bestyrelseskandidater de har tillid til. Nogen andre vælger nogen
> andre bestyrelseskandidater som de har tillid til. Desværre er de ikke
> sikkert at det ene hold har tillid til det andet holds kandidater.
> Derfor vil et nyvalg alene ikke nødvendigvis løse nogen problemer.

Tja, sådan vil det jo altid være. I såfald skulle man ha indskrevet i
sin mistillids paragraf at en mistillid kunne udelukke det pågældene
medlem fra at stille op til det efterfølgende valg. (såvidt jeg har
forstået kan en mistilids erklæring godt være personligt, den betyder
bare at hele bestyrelsen skal gå). Det har man dog ikke gjort, og det
vil derfor altid være muligt at få en bestyrelse som ikke har tillid til
hinanden. Jeg kan sagtens se din point, men medmindre at Anne og Niels
(eller hvem du taler om) helt trækker sig fra valgt, hvilket jeg ikke
regner med at de gør (og heller ikke ville forvente), så vil du altid
stå i den situation.
--
Regards

Ask Holme aka kVanQue
Half-time student - Fulltime geek
PGP/GPG keyid 58CE6FE4 - fetch it today, from your local keyserver